Serie A : Lazio vs Carpi, avancronică, ponturi, pronosticuri, 6 ianuarie

Carpi vine la Roma să ia puncte după ce a realizat o performanță remarcabilă în cupă prin eliminarea Fiorentinei . Lazio se află la jumătatea unui sezon modest, lucru normal dacă ne uităm la numele jucătorilor transferați în vară. Hoedt, Kishna, Matri, Milinkovic-Savic, Patric și Ravel Morrison ( mereu mă gândesc la muzică, la Boléro sau la Rapsodie Espagnole când aud de acest jucător) sunt simpatici, fotbaliști de nivel rezonabil, dar nu certitudini.

lazio

După o serie groaznică, fără victorii, Lazio și-a revenit pe final de an în meciurile cu Udinese și Inter . Problemele rămân însă aceleași cu Marchetti, De Vrij, Basta, Gentilletti, Lulic, Kishna și Klose indisponibili . Defensiva este una foarte slabă, combinațiile făcute cu Gentiletti, Hoedt si Mauricio fiind hilare, brazilianul Mauricio având o serie neagră cu 6 cartonașe galbene, unul roșu, greșeli de marcaj, preluări și pase de tot râsul, toate în doar 11 jocuri. Cu Miro Klose și Basta parțial refăcuți și cu gândul la transferuri precum Nkoulou, Djourou, Tonelli sau Rolando, Lazio speră ca Biglia și Candreva să îi salveze din nou. Aici apare o nouă problemă, Lucas Biglia fiind suspendat pentru această etapă și totul se rezumă la un Antonio Candreva, în revenire de formă după problemele avute cu Pioli, alături de Matri, Anderson, Onazi sau Parolo …

mateo fedele

Avantajul pentru Ștefan Radu &Co îl constituie absenții din lotul lui Carpi . Matteo Fedele, om de bază la mijloc, Wallace și Bubjinic sunt indisponibili, dar biancorossi se pot baza pe Zaccardo, Simone Romagnoli, Lorenzo Lollo, Pasciuti, Luca Marrrone (jucătorul format de Juve are reale calități), Gaetano Letizia sau Marco Borriello. Considerat de mulți drept “terminat”, Borriello s-a comportat ca un adevărat capocannoniere și are 5 goluri si trei pase decisive în actualul sezon . Golgeterul de sezonul trecut, italiano-nigerianul Jerry Mbakogu este într-o formă execrabilă, nereușind nici măcar un singur gol. Primul 11 ar putea fi următorul :
Lazio: Berisha; Konko, Hoedt, Mauricio, Radu; Cataldi, Onazi, Parolo; Candreva, Matri, F. Anderson.

Carpi : Belec; Zaccardo, Romagnoli, Gagliolo; Letizia, Pasciuti/Marrone, Cofie, Lollo, Martinho/ Gabriel Silva ; Lasagna, Borriello.

Ambele marchează, cota 2.25 la SportingBet .